zaterdag 24 augustus 2013

Van onder het stof...

Even met de stofvod en spinnenborstel rondgaan om het stof en de spinnenwebben van deze blog weg te vegen.

Tja, wat kan ik zeggen? Er gebeurde veel, nieuwe job, handmade markt in Bokrijk, veel foto's getrokken, ... Tijd om te bloggen leek te ontbreken.

Wat heb ik dan wel allemaal gedaan de laatste vijf (oeps) maanden?

Uiteraard gewerkt, de nieuwe job bevalt nog steeds, vormt nog steeds uitdagingen.

Dochter heeft haar eerste middelbaar afgesloten met een schitterend rapport en ging dus tevreden de zomervakantie in. Een zomervakantie die anders was dan alle vorige zomervakanties omdat ik, op twee weken na, geen vakantie had zodat Dochter regelmatig alleen thuis was. En dat lukte. Dagen dat ik enkel in de voormiddag werk, blijft ze alleen thuis. Voor de dagen dat ik tot 17u werk, hebben we steeds een oplossing gevonden; vriendinnetje dat haar gezelschap komt houden, Echtgenoot die een dag thuis bleef en dan natuurlijk nog haar Moeke waar ze altijd terecht kan.

Ik stond 2 maal met mijn spullen op de handmade markt in Bokrijk. Zalige dagen, weinig verkocht, maar wel genoten van het mooie weer, de activiteiten in Bokrijk en het gezelschap van Dochter en Echtgenoot.

We zijn 10 dagen aan onze Belgische kust geweest, hadden mooi weer en hebben op het strand gezeten  (Dochter en neefje hebben eilanden en vulkanen gebouwd en in zee gespeeld), maakten wandelingen en bleven ook regelmatig gewoon lekker op het appartement luieren. Ontspanning alom dus.

Voor de rest hebben we uitstapjes gemaakt, zijn we gaan shoppen tijdens de solden, familiebezoeken, Kermis, ... Dankzij het prachtige weer hadden we een zalige vakantie, ook al moest ik meestal gaan werken.

Over een goeie week begint de school alweer. Dochter naar het tweede middelbaar. De tijd vliegt...

1 opmerking:

miekemoeche zei

klinkt allemaal suppertof geweest te zijn, dus ik zou zeggen....doe zo maar rustig verder met genieten van alles om je heen! Tot binnenkort waarschijnlijk?! Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de nieuwe data van de knappe knoopjes vanaf september....