vrijdag 22 maart 2013

't Is al om zeep

Het menu dan. Maandag nog flink volgens planning gegeten. Dinsdag de risotto van woensdag gegeten. Woensdag was het boterhammetjes met chili uit de diepvries. Gisteren stuurde ik Echtgenoot naar de frituur. Tussen de, overigens zeer interessante, computeropleiding overdag en het overleg bij een buitenschoolse opvang 's avonds, had ik geen zin om te koken. Dus mocht Echtgenoot voor het eten zorgen.

Vanavond eten we dan de omelet met tomaat van dinsdag. Dat is hoogdringend aangezien ik vandaag ontdekte dat de volle (!) doos van 12 eieren die er stond een houdbaarheidsdatum heeft tot vandaag. Dus heb ik al een stapel pannenkoeken gebakken (Dochter blij), maak ik straks dan die omelet en kook ik de rest van de eieren om eiersla te maken voor bij de boterham morgen.

Voor de spaghetti van morgen moet ik nog gehakt gaan halen want dat heb ik al gebruikt voor de onverwachte spaghetti van zondagavond.

Volgende week toch terug een "uit de voorraad" weekmenu. Want er is ondertussen wél al heel wat meer plaats in de diepvriezer, de voorraad daalt gestaag.

Geen opmerkingen: