donderdag 14 januari 2010

Zo'n beetje vanalles...

Deze pracht staat te pronken op mijn tafel. Mijn nieuwe naaimachine. Voor mijn verjaardag, welliswaar 1,5 week te vroeg, maar ze was in solden en dus heb ik ze al maar gekocht.



Eloleo had een héél goed idee, het aantal plastieken zakskes verminderen met een overvloed van handige, opvouwbare boodschappentassen. In twee maten zelfs. Ik heb mijn eerste exemplaar, een mini, ook al gemaakt. Ik ga er zeker nog maken, om her en der cadeau te doen.



Dochter heeft op haar broekspijpzoom getrapt. En nog geen klein beetje ook. Mama kan het natuurlijk weer gaan oplossen.


2 opmerkingen:

Unknown zei

O zo herkenbaar wat je allemaal schrijft!

Marijke zei

Oh leuk, een nieuwe naaimachine!! Je kan je machine al meteen gaan uitproberen op die kapotte broek :-)