donderdag 7 januari 2010

To Do lijstje

Ik ben heel wat van plan. Mijn To Do Lijstje wordt langer met de dag.

Momenteel staat er op:

- speelmat voor jarig neefje
- konijnenkegelspel voor datzelfde jarige neefje. Overigens vieren we zondag zijn verjaardag, dus ik moet dringend in actie schieten.
- drakensjaal op bestelling (hieraan begin ik maandag. Beloofd!)
- muts op bestelling (moet maandag af zijn en ik moet de wol nog gaan kopen)
- afwerken van het kabouter/poppenhuisje, gelukkig is dat al ver gevorderd, veel werk is er niet meer aan
- beginnen aan het kraamcadeaupakket voor mijn zus die in blijde verwachting is van een tweeling. Ik heb nog maanden de tijd, maar mezelf kennende moet ik op tijd beginnen. Zeker nu het allemaal in het dubbel is.
- verder breien aan de wanten en sjaal voor Dochter voor de winter alweer voorbij is
- al beginnen denken aan een verjaardagscadeau voor mijn petekindje in april
- idem voor Dochter die jarig is in maart
- boodschappentasjes maken

En dan moet ik ook nog beginnen aan de "lentecollectie" voor de winkel.

Nog genoeg te doen dus.

Geen opmerkingen: