zondag 24 januari 2010

Luie zondag

Ik ging vandaag vanalles doen. Naar de winkel en dan de ganse dag achter mijn nief naaimachine doorbrengen. Boodschappentasjes maken. Nintendo tasjes maken. Nog vanalles maken. En breien. Want er zit nog één iemand smachtend te wachten op een vestje. Dat er nog komt, in de heel nabije toekomst zelfs.

En ik ging brood bakken. En koekjes bakken. En de keukenkastjes uitrommelen want dat is dringend nodig. Was inzetten en uithangen en vouwen. Dozen met rommel uitsorteren en klaarzetten voor de Kringloopwinkel. En nog vanalles.

Ja, dat ging ik allemaal doen. Echt waar.

U kan het vervolg zeker raden?

Ja, hè?

Ik ben naar de winkel geweest.

En de rest?

Ahum.

Luie zondag dus.

(maar de koekjes worden vandaag nog gebakken, anders heb ik ruzie met Dochter)

Geen opmerkingen: