vrijdag 4 januari 2013

Terug aan de slag

Het mooie leven is bijna voorbij. Op 14 januari start ik mijn nieuwe job. Ik ben blij. Eindelijk terug aan het werk. En wat voor een job. Een deeltijdse job op 5,8 km van huis. Met een uurrooster dat ik zelf mocht bepalen. Ook de jobinhoud ligt met helemaal: ondersteuning bieden aan projecten in verband met buitenschoolse opvang.

Het zal wel wennen zijn. De schoolvakanties niet meer vrij. Dochter die alleen thuis zal moeten blijven tijdens die vakanties. Niet altijd natuurlijk, maar toch regelmatig.

Maar anderzijds komt er ook terug meer regelmaat in huis. Als je thuis bent, dan duurt alles precies veel langer om te doen. Want het kan altijd seffens, straks of morgen nog. En nu ga ik alles beter moeten plannen.

Ik kijk er in ieder geval naar uit!

2 opmerkingen:

miekemoeche zei

Wat fijn voor jou!!! 2013 neemt dus meteen een goede, hetzij ingrijpende, start voor jou en je gezin! Ik wens je heel veel succes en ijver in je nieuwe job...én met je "werkpunten voor dit kersverse jaar". Hopelijk zien we elkaar vlug weer bij de knappe knoopjes?!
groetjes
Hilde

Katie zei

Ja hoor, binnenkort terug Knappe Knoopjes!