zondag 20 januari 2013

De eerste werkweek zit erop

En ik heb het overleefd.

Het was een goede eerste werkweek. Het werk is inhoudelijk erg interessant (projecten inzake kinderopvang en de toekomst van kinderopvang), de werkuren zijn ideaal, de afstand huis-werk is ideaal (minder dan 6 km) en de (meeste) collega's zijn leuk, voor zover ik ze al ken.

En de eerste werkweek werd afgesloten met een nieuwjaarsreceptie. Ook altijd plezant.

Voor Dochter is het ook wennen dat mama niet altijd thuis is als zij thuiskomt van school en binnenkort zal ze in de vakantie ook alleen thuis zijn. Maar ik denk dat ze dat rap gewoon zal zijn.

Verder is er niet zo veel gebeurd de laatste week. De combinatie werken-huishouden lukt nog niet zo heel goed, maar dat komt wel. Hoop ik.

En dan zijn er nog de solden. Veel heb ik nog niet gekocht: 2 paar schoenen en een winterjas. Allemaal uit noodzaak. Vooral de winterjas is zalig warm. Volgende week nog de laatste solden doen, maar eerst vandaag de kleerkast eens opruimen en organiseren zodat ik weet wat ik nog nodig heb.

Ah, ik zie dat Echtgenoot er is met de verse pistolets. Ontbijten!

Geen opmerkingen: