dinsdag 1 januari 2013

Beste wensen

Een jaar is alweer voorbij. Omgevlogen. Een nieuw jaar staat klaar. Een jaar waarin er heel wat zal veranderen.

Als alles volgens de planning verloopt, start ik nog deze maand met een nieuwe job. En voor het eerst in 11 jaar zal dat een "echte" buitenhuis job zijn. Voor het eerst zal ik niet iedere vakantie thuis zijn en zal Dochter zichzelf moeten bezighouden. Maar Dochter kennende, zal dat wel lukken. Ze is, zoals ze zeggen, onder zich uit.

Het was al heel wat maanden geleden sinds ik hier nog geschreven heb. Ik nam mij regelmatig voor om daar verandering in te brengen, maar zoveel viel er niet te vertellen. Met de start van een nieuw jaar hoop ik terug de blog te herstarten en hier terug regelmatig iets te komen vertellen.

Allerbeste wensen voor 2013! 

Geen opmerkingen: