dinsdag 3 juli 2012

Studeren

Van het studeren voor de mondelinge proef deze namiddag kwam nog niet veel in huis. Veel te mooi weer, veel te veel genieten van de start van de vakantie. Dus heb ik daarnet alles nog eens gelezen, een paar notities gemaakt en hopelijk ken ik genoeg van Het Huidige Vlaamse Hoger Onderwijslandschap en De Grote Wijzigingen die op til staan. Ik zal in ieder geval niet in affronten vallen, da's ook al veel.

Verder heb ik mij gisteren op het terras geparkeerd met boek, breiwerk, laptop, drank, hapjes, ... terwijl Dochterlief met een vriendinnetje speelde. En wat hebben ze oa gespeeld op die eerste maandag van de grote vakantie? Schooltje.

Oh ja, ze hebben ook uitgetest wat er gebeurt als je een babybelleke in de microgolfoven en onder de grill zet. Een zwart babybelleke met een vreselijke geur is het resultaat...

1 opmerking:

Mira zei

Ha ha heerlijk vakantie en heerlijk genieten. Succes deze namiddag!