zondag 18 maart 2012

Eindelijk nog eens een update

U dacht wellicht dat ik het bloggen helemaal de rug had toegekeerd. Het leek er even ook wel op. Maar vandaag neem ik de draad weer op, al kan ik niet beloven dat ik de komende tijd regelmatig berichtjes ga plaatsen.

Ik ben immers terug aan het werk. En dat zorgt er voor dat ik, als ik klaar ben met alle voorbereidingen voor school, het huishouden, het koken, ... er weinig tijd overschiet voor het bloggen.

Toch heb ik helemaal niet stilgezeten. Ik doe nog steeds mee met swaps (hoewel ik moet bekennen dat ik voor één swap al lang over tijd ben, vrees ik).

Voor de verjaardagsswap stuurde ik volgende cadeaupakketten reeds op:


Een sjaal, een gehaakte halsketting en een Meninatasje van Eloleo.


Gebreide, dikke wintersokken, een etui en een gehaakte broche.

Voor de bloemenswap haakte ik theelichthoudertjes:


En ik kreeg een gevilte bloemenslinger:


Er staan nog enkele swaps op de planning, ik hoop dat mijn swapmaatjes het mij vergeven als ik wat laat ben met het doorsturen in de komende weken. Hoewel, tijdens de Paasvakantie hoop ik eindelijk terug wat meer tijd te hebben...

Geen opmerkingen: